Ett år avklarat!

Som vissa vet så pluggar jag ju sjuksköterskeprogrammet på Malmö Högskola och kan nu säga att jag har gått klart ett år! One down, two to go! Känns skönt att året har gått så snabbt plus att vi redan har varit ute på två praktiker! it's lovely! Idag har jag förresten beställt en namnskylt till mina kommande praktiker. Detta gjorde jag ifrån en hemsida som heter Skyltmax - http://www.skyltmax.se/skyltar/namnskyltar . Den blev riktigt snygg faktiskt.. Gjorde den i lila med vit text men fanns flera färger att välja mellan. Tänkte att eftersom jag har min klocka i lila så vill jag vara töntig och matcha =).

Skyltmax var väldigt lätt att fixa skyltar på plus att de hade massor med andra skyltar till företag eller dörrskyltar eller liknande så om ni letar så är det en bra sida =). Jag lägger in bild när min skylt har kommit.

Nu ska jag ut i trädgården och njuta av solen. Ha de fint!

Kommentarer
Postat av: MJ fan #1

Gött! När kommer det bild på dig i sjuksköterskaoutfit =)



2011-06-03 @ 12:36:08
Postat av: ~ Marie

Imponerande att någon har kommenterat med tanke på att jag aaaaldrig uppdaterar denna blogg längre (med utantag för detta inlägg pga namnskylten, de hade bloggveckor på deras hemsida). Trodde inte att någon var inne här längre.. Haha but I like it =)

2011-07-20 @ 22:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0