tredje gången gillt?

Okej here we go again, tredje gången jag försöker ha en blogg, får se hur det går denna gången men ja man brukar ju säga tredje gången gillt så kanske denna bloggen slutar bättre än de förra?!
Inte för att jag inte orkar hålla på med småpratet men vem bryr sig om det egentligen så jag hoppar rätt in i det och låtsar som om jag aldrig tagit väck bloggen, om och om igen....

Helgen för mig var både ris och ros. I fredags mådde jag inte så bra så jag stannade hemma och såg på tv och åt snaks, en mysig hemmakväll enligt mig och kan det bli bättre än att skrikapan Johan Palm lämnade Idol, hallelujah moment där ja! Förstår inte hur den lilla ungen kan ha hållt sig kvar i programmet så pass länge som han faktist gjorde! Roligaste dock i programmet var dock när han sjöng sin andra låt (tror jag?) och han sjöng den "till"/mot en tjej i publiken och den tjejen blev galen! Hon skrek, grät, skakade, fick andnöd, ja allt! Patetiskt! Men så är det väll, man är ung och dum!
Anyway, lördagen blev lite bättre. Började dagen med att köra till Höör för att spela match med juniorlaget! haha ja det gick ju som det gick men vi hade i alla fall roligt. Jag spelade till och med Linje(mitt 6) lite då och då, och inte nog med det. Jag gjorde även mål som linjespelare tänka sig, thanks to Angelika! hehe!
Efter matchen satte man sig i bilen igen med töserna och körde mot Malmö för att släppa av Angelika och syster Helena, sen bar det av mot Oxie för att droppa av Tessan och sen var det bara jag och Anna kvar =) Vi kom hem och började göra oss iordning för kvällen som skulle bjuda på lagfest hemma hos vår egna lagkapten, Neno!
Kvällen bjöd på många olika händelser, allt ifrån värsta teamworket mellan mig och Sofie i spelet "med andra ord" till några väääldigt fulla lagkamrater! men allt som allt så var kvällen väldigt lyckad och jag hade hur kul som helst!
Då har vi bara en dag kvar av helgen, Söndagen!
well what can I tell, sov till halv ett (skäms) och sen låg jag kvar i sängen och kollade på tv till klockan blev två och då fick jag göra mig i ordning för jag skulle ner till sporthallen och sitta funktionär när B-laget spelade match mot Tollarp!
En inte så jätte spännande match men spännande grabbar som spelade i alla fall! höhö.
Efter det har det inte hänt så mycket, kollat på tv, pluggat till det jäkla provet som vi har imorgon, etc. Det har varit en rätt så lugn söndag! Just the way I like it......

Skola imorgon och håll tummarna för att provet ska gå bra! tills dess, ta det lugnt och gör inget som jag inte skulle gjort! ;)

You know you love me - xoxo



Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0