Klockan ringde 06:00

Gäsp.... Har blivit bortskämd med sovmorgnar när man inte jobbar eller har tidiga träningar. Det är bra att jag ska gå upp tidigt två dagar nu så kanske jag kan ändra mig lite genom att vakna lite tidigare på fredag o.s.v.
Just nu sitter jag i receptionen på Enics igen, Lidia åkte på en utbildning tidigare idag med massa andra från jobbet så jag hoppar in och är vikarie för henne. Mycket lättare att slänga in mig som redan kan mer eller mindre allt utantill nu än att hyra in någon från t.ex. poolia eller så som inte kan något om det här stället. Har hänt innan vilket blev jobbigt så tjaa.... Här är jag =). Har dock lika tråkigt som vanligt men man ska inte klaga.......Bara två timmar kvar till lunch och jag är redan hungrig haha brukar ju faktiskt äta min frukost nu i vanliga fall. Ska ta en banan sen är jag på banan igen... Hmm banan-banan samma ord olika betydelser, nu blev det jobbigt haha! Skriver back on track istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0