I said hi, you said goodbye.

I Malmö är det super tråkigt väder idag! Stormvindar och mörka moln. Vad hände med blå himmel, varma vindar och skinande sol? Det är ju endå slutet av Maj nu borde vara lite finare kan man tycka.... But nooo! Suck.

Ikväll är det träning igen kommer dö om jag kommer ihåg det rätt. Nya andra tränaren kommer ikväll och skulle kolla oss hur mycket vi pallade så hon kunde planera sin träning. Med andra ord så kommer jag dö =). Ska dock inte klaga för denna träningen är mycket bra träning, hinner göra många övningar och få mycket ut av tiden. Stor skillnad av vad jag är van vid så sen innan så egentligen är jag bara glad! Några träningar till innan sommaruppehållet så efter de ska vi träna själv. Blö det är något jag inte tycker om att behöva träna själv men ja jag måste ju göra det så det är bara att bita ihop.

Förresten en kille från the phone house håller på att ringa mig, lite får jag skylla mig själv för att jag sa att han skulle ringa tillbaka denna veckan men jag vill inte prata med honom och jag är för mesig för att säga nej. Bara fråga Elina haha! Lite jobbigt att gå på stan med mig för jag säger inte nej till folk som kommer fram och ska sälja något utan jag står där och lyssnar i en evighet och sen försöker komma på en snäll lögn för att slippa undan det.
I alla fall killen som ringer, de försöker säga att jag ska binda mig till dem igen i 18 månader eftersom min bindningstid är slut. De säger det inte rakt ut men det är så de vill att jag ska göra, så smyger de in det i något fint erbjudande eller liknande för att få det att låta bättre. Så smarta är dem inte, måste lära mig att säga nej. Varför ska jag betala 300 kronor mer än jag behöver betala? Bara för att de inte ska behöva bli av med en kund? Dumhuvuden! Ska skrika i luren nästa gång de ringer så kanske han slutar, då behöver jag ju inte säga nej bara skrika lite =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0