Fredag-lördag

Oooh vad kul jag hade igår med Johanna! Kvällen började med träning dock men den gick bra, lite löpning, intervaller och liknande. Senare kom jag hem till Johanna med min flaska Fresita redo för en vinkväll. Johanna tog sig bag in box och sitt snaks så gick vi upp på ovanvåningen och kollade på Grease 2! Lovely! Fresitan var riktigt god! Ett vin jag ska köpa fler gånger! Det är ett vitt mousserande vin med jordgubbar i. Mums! Efter det så stack vi in till stan och satte oss på Fagans tills de stängde. En snabb titt in på Mcdonalds sen åkte vi hem igen! En bra kväll! Hur trevlig som helst! Dålig bild jag vet men vad ska man förvänta av en mobilkamera i ett mörkt rum haha!



Om några timmar blir det Sex and the city 2 sen ikväll kommer Elle hit så ska vi äta gott och kolla på Eurovision, även om Anna inte är med! Jag hejar på Norge men det är för Didirik Solli Tangen är så söt haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0