Badabing Badadomm!

Så var det fredag kväll. Blir en lugn kväll ikväll. Pappa är och bowlar och käkar inne i stan så jag och mamma var ute och åt. Vi var på Jensens vilket var gott som vanligt men blev så mätt att jag blev illamående. Brukar inte äta så mycket som man gör när man är ute. Där får man ju en upplagd portion och det äter man utan att förstå varför man fortsätter fast man är mätt. Jag gör det i alla fall. Äter i alla fall aldrig så mycket när jag äter själv hemma. Då äter jag istället litet och fler gånger. anyway...... Hämtade upp Anna efter restaurangbesöket. Nu har vi kollat på så ska de låta, slutet av talang och modern family. Haha det är så roligt det programmet! Nu sitter jag och Anna och kollar på Happy Gilmore och äter chips. mums mums!

Imorgon blir det årsmöte med mhdk som vi så fint är medlemmar i och efter det drar alla medlemmar till arenan och kollar på Sm-finalerna! Tyvärr är inget skånskt lag med som man vill heja på men det blev tillslut Sävehof som blir laget man hejar på, på båda sidorna. Fy blä för Skövde....

Have a good night yall'.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0