Växjö

Så sjukt skönt det är med träningsuppehåll! Även om det bara är i två veckor och jag kommer att träna ändå. But still! Skööönt!

Idag var det till att gå upp tidigt fast det är slut med jobbandet för ett tag. Följde nämligen med mamma och  moster Nenna upp till Växjö för att lämna Nenna där. Hon ska vara där några dagar och mamma ville ha lite sällskap så jag följde med. Efter vi släppt av Nenna så gick jag och mamma och åt lunch och sen en runda på stan. Köpte lite små saker med hem bara för att ha köpt något där haha. Köpte ett mango té som jag hoppas är gott! Har smakat ett hos Camme som jag tycker om så håll tummarna! haha! På vägen hem stannade vi även till i Höör på gamla Bilema som numera är City gross. Inte alls lika roligt längre men köpte lite mat och små saker som vi behöver i kylen här hemma. Köpte också New Moon dvdn som äntligen kommit ut! =) Har suttit och kollat på bonusmaterialet som är rätt roligt faktiskt. Ska nog se filmen senare ikväll, får se.

Nu blir det dock något litet att äta!

Ps: det snöade uppe i växjö när vi skulle åka hem! Buuuh! Tur att det inte gör det här(peppar, peppar). ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0