Läslista!

Nu har det hänt igen. Skulle egentligen skriva ett inlägg tidigare idag men jag hittade massa intressanta inlägg på andra bloggar att läsa och sen glömde jag bort att skriva själv.

Idag har jag varit i stan med Camme och Robin. Till lunch åt vi Falafel på "vanliga" favorit stället. Badram super kebab tror jag vi kom fram till att det hette. Det är det som ligger mitt emot stadsbiblioteket inne i Malmö. Mums! Camme och Robin var helnöjda, här nere får de en stor till ett lägre pris än en liten pitabrödsfalafel uppe i Kalmar. Illa! Vi var även inne i amerikanska affären(snart stammis där). Jag köpte nya Twizzlers och en liten paket Jelly Bellys. Camme köpte lite annat smått och gått.

Btw, på tal om min titel idag. Har gjort upp en läslista som jag verkligen ska följa! Följer jag inte den så får jag väl straffa mig själv på något sätt, sätta godisförbud en månad eller så. Haha! Har i alla fall satt upp en lista på alla mina böcker jag har på mitt rum och varje vecka ska jag läsa en ny. Är nämligen så att jag gärna köper böcker som verkar bra men inte läser dem. Så nu ska alla läsas!

Nu ska jag äta några jelly bellys. Har tagit en i varje smak haha! Godast är tutti frutti. Mums mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0