Infoteket

Ikväll blir det bio med Elle, vi ska se Remember me. Först ska jag ner till hallen och hålla mamma sällskap ett tag. Man får ju vara lite trevlig =)....

Idag har jag varit i stan med *trummvirvel* Elle. Haha vem annars. Vi var först på Infoteket som jag skulle vilja hissa idag, Lite som Rix fms hissa och dissa hhaha. Jag hissar Infoteket (iaf det vid Triangeln i Malmö), jag har aldrig varit där innan och visste egentligen inte riktigt var det var. Där inne träffade vi en vägledare som hjälpte oss med alla frågar vi hade om högskolan och så eftersom vi ska söka in där nu. Fick många bra tips och hjälp så hissa, hissa, hissa! Har ni inte varit där inne och ska söka skolor eller har några frågor så stick in där!

Efter besöket där lunchade vi på terrassen inne på triangeln sen gick vi och kollade i massa affärer. Köpte ett super snyggt halsband inne på Lindex och en halmhatt inne på Zara men ska lämna tillbaka den imorgon, den var rent för stor fast att den kändes bra i affären. Typiskt! Letar efter en ny snygg nu, har hittat en på H&M dock på killavdelningen men va fan haha! =) Den är ju snygg, vet någon om det finns någon annan snygg halmhatt så skriv gärna det.

Nu ska jag tillbaka till verkligheten, see yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0