Helgen är över.

Wiioop vilken helg. Skönt att den är slut dock! =)

I fredags var det dock lugnt, Elle kom hit så kollade vi på så ska de låta och sen kollade vi på slutet av let's dance. Mattias shownummer var riktigt coolt men Claudias var väldigt fint! Efter det kollade vi lite mer på tv sen kollade vi på filmen sleepover på datorn på den braiga hemsidan jag vet ;D haha hemlis....

Igår åkte jag till Entré och träffade delar av familjen Jacobsson. Jag och Anna gick själv och kollade lite medans de andra gick och tittade på annat. Hittade dock inget men kämpar vidare haha! När vi kommit hem så kom Camme och Robin också hem efter en stund och vi fick våra presenter från Mexico. Jag fick en jättefin klänning, popcorn med ost och jalapeño smak, ett snickers med mandel och två ostdippor. En med tomater och och en med jalapeño. Roliga små saker som ska bli spännande att smaka haha! :D Lite senare stack jag och Anna hem till Johanna för hon hade 20-års fest. Där blev vi till sent. Hade väldigt kul och det var mycket god mat!

Idag har det varit ett litet släktkalas här för mig och Camme, vårt 45-års kalas. Fick många fina presenter och även här var det god mat. Mums! Nu har alla gäster åkt hem och nu är huset tomt igen. Dags för lite tv tittande. Bones! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0