Hej!

Oh blir lite lissen(ledsen) i ögat. Skulle ju in och köpa mina presenter idag på entré. Fanns typ inget där. De var tvugna att beställa hem ringen i min storlek för den de hade där var för stor och den kommer inte att komma förrens om två-tre veckor. Vilket är väääldigt länge tycker jag. Skorna fanns inte heller i min storlek men vi körde till mobilia istället och där fanns de och köpte lite annat. Så på onsdag får jag mina rosa Converse och ett armband från Tiamo som jag hittade inne på Scorett, jäääättefint! Får även ett par öronhänge som är små vingar och en stor rosa t-shirt topp som jag hittade inne på JC. Fin fina grejer men inte jätteskoj att veta vad man får innan man får det om ni förstår haha! Dock är Cammes presenter överraskningar och hon hade redan hittat massa fina saker i Mexico som man ska få när hon kommer hem igen! =) wiiie!

Nu ska jag upp och hämta ett stort glas Fanta exotic, fick ett väldigt sug efter det precis haha! Hmm sorligt att det inte är något bra på tv idag.. Spelar in gossip girl men päronen tittar på den tvn så får väl vänta med det till på tisdag....... Godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0