Happy B-day to me!

Jepp då är livet som tonåring slut och jag välkomnar mig själv in i världen som 20-åring! =) haha!
Har precis varit på fika och sitter och mumsar på en liten extra tårtbit bara för att det är så gott.

Mamma och pappa kom givetvist ner imorse och det blev lite halvt sjungande också. Fick presenterna som jag skrev för något inlägg sen, dem jag varit med och handlat. Fick även lite pengar och sen av Camme fick jag det underbara chokladet från Lindt med mousse och en jättesöt liten flaska med "kärleks sirap" en rosa sirap som man kan ha på nästan vad man vill. =) Till lunchen kom även Janne(en vän) med en present, dock lite pinsam haha! Det var nämligen små chokladbitar formade som snoppar. Lite rosig om kinderna blev man men det var roligt. Nu på fikan fick jag en liten plasthäst(typ 7cm hög) av Linda och Anna eftersom jag har sagt i någon dag att jag vill ha en häst av mamma. Väldigt snällt av dem hahah!

Nu ska jag äta vidare på tårtbiten sen efter jobb ska jag och mamma in en snabb runda på systemet bara för att jag kan det(princip sak) och sen ska vi till st. Markus vinkällare och äta med pappi. Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0