"Växande molnighet"

Ja det har varit en väldig växande molnighet i Malmö idag haha! Stackars studenterna idag. Speciellt synd om min kusins flickvän Sara som tar studenten idag, typiskt att hon ska få så fult väder på sin dag.

Växande molnighet är även en låt som finns på Oskar Linnros cd! Har äntligen lagts ut på Spotify så ni som delar era spotify på facebook kan hitta hans cd på min spotify för där ligger den =). Bra låtar men även några korta skumma men det är det även på Veronica Maggios cd så det kunde man väl ha anat. Favoriten är fortfarande "Från och med Du".

Idag har varit en lugn dag, träning innan idag med lagom mycket löpning, tråkigt men det behövs. Gick även igenom massa spänstövningar och de styrkeövningarna vi ska göra själv under uppehållet. Ska ha tre stycken olika egna träningstillfällen i veckan. En ska vara löpning under en timma, den andra ska vara löpning i en halv timma i snabbt tempo och efter det ska det vara antingen spänst eller styrka. Sista passet ska vara intervaller och resterande av spänsten eller styrkan. Drygt men måste göra det. På första träningen igen efter uppehållet börjar vi med att springa milen så träningen lär behövas haha! 

Nu på kvällen har jag varit hemma med mammi och pappi och kollat lite på pianisten och sen kollade vi på Eragon och åt morötter och dippa mums! Pappi har varit ytterst konstig haha har skrattat åt varje liten sak och sina egna DÅLIGA skämt! Ljudeffekter har också förekommit, skumt i alla fall haha! Nu ska jag gå och lägga mig, saker att fixa imorgon! Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0