Studenterna har börjat.

Usch jag tycker synd om alla studenter i Malmö som idag måste ta studenten i regn. Lyckligaste dagen på 12 skolår och så ska det regna när man ska fira? Det är inte rätt. Jag håller verkligen tummarna på att vädret ska bättras, har kollat på både smhi och dmi(danska vädret) hur vädret ska vara på torsdag när min kusin tar studenten i Eslöv. Då står det att det ska vara sol så snälla snälla låt det vara så! Vi hade verkligen tur när jag tog studenten förra året då hade vi hur fint väder som helst. Tror att det regnade två gånger på två veckor så det var två studentdagar som inte blev lika bra men de oddsen är rätt bra, bara två regndagar på två veckor i Maj i Sverige haha!

     

Usch jag längtar verkligen till Italien nu! Om någon vecka åker vi =) Ska bli så skönt hoppas att vi sol sol sol!
Btw har hittat några eurovision låtar på Spotify men jag är helt head over heels(förälskad) i Norges låt. Visst är låten rätt tråkig men så mysig att lyssna på! Loovely.

 

  Didrik Solli-tangen - My heart is yours


 Tom Dice - Me and my guitar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0