Så mycket men endå så lite.

Har gjort så mycket idag men endå har det bara blivit så lite. Varit i många affärer men fanns inget man kunde få med sig hem suck.... Får sticka in igen imorgon och kolla. Sett två par skor inne på Din sko som jag kan tänka mig, hoppas att de finns och att de finns i min storlek nu också bara =). Blir nog mobilia med mammi imorgdon då.. Blev lite saker inne på Maxi i alla fall haha mest i mat väg. Köpte godis och tidningar, även en bok den senaste från Stephenie meyer som jag ska ha i bilen påväg till italy! Måste ladda på min iPod lite så att jag har musik också! Super tråkigt annars. Mammi och pappi vill bara lyssna på Bellamy brothers, Olsens brothers, Danne Stråhed och liknande. Inget jag står ut med i flera timmar direkt....

Om några timmar kommer Elle belle hem från jobb och då ska vi bestämma vad vi ska göra. Antingen blir det ut och äta och liknande eller hemmakväll med egenlagad mat och det som tillhör där =). Mysigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0