Italia - Lignano Sabbiadoro

Hej hopp och hälsningar från Italia. Sitter och kopierar å, ä och ö till er bara för att det ska bli lättare, så snäll är jag. Blir dock ett kort inlägg för det är jobbigt att skriva och behöva koperia in varannan bokstav haha.

Vädret är sdär, regnar en del men snart ska det förhoppningsvis bli sol igen! Håll tummarna!!!! Måste sola och blir lite brun ju... I need the sun! Innan idag var vi i alla fall på marknaden och jag köpte en jättefin liten lila drömfångare, helt underbar, ska fotta alla jag har köpt när jag kommer hem till Sverige igen och visa er. Nu måste jag dock sluta för tiden tar strax slut, sitter på ett nätcafè. Ha några härliga veckor så ses vi snart igen.

Pussar och kramar!!


I Venedig för X antal år sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0