charmiga Brendan Fraser!

Sitter och kollar på Mumien och även om filmen ska vara lite äventyr/läskig så lyckas Brendan Fraser vara lika charmig som vanligt. What a man! haha

Innan idag fick jag mejl från tränarna om sommaruppehållsträningen (långt ord?) och tja den skulle börjas idag så det var bara att dra igång. Fick ut och köra första passet men det var skönt att få det gjort =). Klarade det förvånande bra. Dock tråkigt att träna själv men det får man väl ta när typ alla andra bor i Eslöv och Lund.

Imorgon kommer Anna panna då ska vi se vem som är trögast egentligen! (hon hugger hårt på mig på sin blogg så då ska jag fan ge tillbaka) =).




           Brendan Fraser


Kommentarer
Postat av: Anna.

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!

jag är trögast men du är inte så smart du heller! :D

2010-06-15 @ 23:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0