Utflykt i Skåne!

Idag har det varit utflykter i Skåneland med mammi och pappi. Började med Ales stenar och Kåseberga hamnen. Efter det åkte vi vidare till Kivik och kollade på kungagraven och fikade där. Efter det körde vi till Tomelilla eftersom vi var i "närheten" och jag tvingade pappa att köra dit så vi kunde gå på Bo Ohlssons. Har aldrig varit där innan så varför inte. Slutade med att pappa som ville dit minst köpte typ mest. Massa bil- och trädgårdsmedel och sånt. Jag köpte godis, Alice i underlandet(dvd) och sen hittade jag samma handrengörare som vi har på handbollen för att få väck klistret så köpte en tub av det också. Perfekt ju! =). Efter det blev det att köra hem igen i fin fina Skåne, missade dock rätt mycket för jag somnade i bilen. Sover som en bebis i bilen numera haha.

Snart ska jag ut och springa för att det är söndag och på schemat är det sommarträning. Ska tydligen vara 11km idag och ett av styrkepassen efter det. Tror dem verkligen att man klarar ett av deras styrkepass efter 11 km! haha Det är väldigt jobbigt i alla fall! Enligt mig, de andra kanske har det som en barnlek vad vet jag. Heja heja!

 Ales Stenar. 9 av 59 stycken. 
 Jag och pappi har tittat på "stupet".
 Glassätande nere i hamnen.
 Påväg in i kungagraven i Kivik.
 Var inte mycket mer att se än detta. En upplevelse iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0