timmen är slagen...

tick................tack...........tick...............tack..... kan tiden gå långsammare?

aja har haft lite att göra idag, varit besök här och väntar på ett till, hjälper Ing-Marie med ekonomi och fakturor så det är lite som händer men inte mycket. Bara tre veckor och tre dagar kvar, är egentligen väldigt otacksam över jobbet. Ska vara glad att jag ens har jobb för denna stunden. Det är svårt att få jobb idag så heja heja!

Idag är det semifinal 2! HEJA SPANIEN! och nej hejar inte på Spanien bara för att laget har många så sjukt snygga grabbar... Hejar faktiskt på Spanien för enligt mig är det de bästa laget! whoop whoop... Att laget sen har snygga killar är ju bara ett plus i kanten! Mums! Jag har paxat hela laget hahaha. Anna har paxat Italien och några i Tyskland men jag hann först till Spanien! Yes!

Nu är Ing-Marie tillbaka från sin lunch så nu ska vi gå igenom lite jobb.. Peace, love and......... Music! (varför ta orginalet "understanding" när man kan välja "music" istället?)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja men du kan få de fula i båda lagen. Sen Spanien vill jag inte ha.

HEJA TYSKLAND IKVÄLL!!!

2010-07-07 @ 14:21:14
Postat av: ~ Marie

Bra för de får du inte heller haha! Wiiie Spanien vann!! :D Whoop whoop!

2010-07-08 @ 07:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0