Freeeedag!

Whoop whoop äntligen fredag! Längtat till helg så att man kan sova liiite längre än vanligt haha!

Slutar jobb om typ en halvtimma då kommer söta lilla mammi och hämtar upp mig. Ska träffa Elle inne i stan för vi ska på bio! Ska se Eclispe, Elle har redan sett den men hon var så söt och ställer upp och ser den med mig också wiie! Så vi ska hämta biljetterna och sen gå runt lite i stan. Ska gå på tidiga visningen sen hem och käka lite och sen sticka ut tror jag att det lutar mot. Om det finns något roligt i Malmö ikväll eftersom hela Öresundsgruppen är i Falsterbo och dit ska inte vi =(.

Läste typ precis på en annan blogg att det ska komma en parodi på twilight filmerna som heter "Vampire sucks". Typ samma stuk som Scary movie filmerna. Haha såg en trailer och den verkar vara riktigt rolig så den får man väl se!



Btw, är sjukt taggad inför Vm-finalen på söndag! Heja Spanien!!!!


Kommentarer
Postat av: Gunnhildur

Ja, heja Spanien! Jag är också så sjukt taggad :P

2010-07-09 @ 16:00:51
URL: http://gunnhildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0