Fördomsfull

Fick ett sms igår om gårdagens inlägg på cykelturen. Tyckte jag var fördomsfull som skev kommentaren på min ena bild på jordgubbsfältet

"Fanns jättestora fält med jordgubbar på båda sidorna av vägarna. Tyvärr ser ni inte alla polacker som plockade dem."

Jag får visst lov att skriva så för det var så! Hade det inte varit så hade jag ju inte skrivit det. =) Hur jag vet att det var polacker som plockade jordgubbarna är för att det fanns flera utlandsregistrerade bilar på plats... Från POLEN! Sen att alla inte kanske var polacker är en annan femma. I rest my case!

Något annat någon vill ta upp?...............Trodde inte så heller =) Peace!


(bilden är tagen från dalamat.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0