Tropical

Just nu sitter jag och lyssnar på gamla svenska hits och äter Scittles trocial. Just nu är det "Var ska vi sova inatt" haha hur bra som helst. Har gjort en hel playlist på Spotify med olika låtar som jag än så länge har hittat. Lite Thomas Ledin, lite Orup och även lite Björn Skifs bland massa annat. Ska ju lätt försöka hitta alla låtar i mina mappar och se om jag kan lägga in dem på min ipod, måste ju ha några bra svenska låtar med mig när det blir semsterdags till sommarn. Vi har bokat och betalat en lägenhet i Italien så det blir att åka iår! Wiie! Blev ju inte förra året men iår blir det, åker tidigare än vanligt men vissa av oss måste ju jobba i sommar. Vi åker i alla fall dit, det är huvudsaken. Det blir jag, päronen och förhoppningvis Anna(kusinen) om allt blir som vi planerat, det vet man ju aldrig. Ska bli så roligt! Ska även träffa Mich och kanske hans vänner där nere. Michele är en jag och Anna träffade när vi var där nere för väldigt många år sedan. Eller kanske typ 4-5 år sen. Vi har redan pratat om massor vi ska göra när vi ses haha! Lovely! Vi måste dock träna på att spela Beer pong för jag har varit stöddig och sagt till Mich att vi ska krossa honom och hans kompisar haha! Hoppsan så lite träning bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0