Så många inköp så lite pengar

iiiih! Det finns så mycket saker och kläder som jag vill köpa men även så måste jag spara pengar till skolan och resa och massa sånt! Buuuh it sucks! Jag vill köpa köpa köpa! Jag får hitta lite billigare versioner så ska jag nog kunna kamma hem några i alla fall :D haha!

Såg precis en reklam för kommande filmen "the last song" en film med en riktig snygging som jag dock inte vet namnet på och Miley Cyrus. Vet att killen är hennes pojkvän på riktigt men kommer fortfarande inte ihåg namnet hah! De som skrivit och gjort filmen är samma som gjort "dagboken" så vi får se om den är lika bra som den! =) Puuh finns så många filmer jag vill se nu så det blir svårt att komma ihåg alla. Finns ju bounty hunter, snart kommer ju sex and the city, dear john och nu denna. Blir bio besök efter bio besök!

Jag höll på att städa mitt rum innan men ja det har ju inte gått så bra. Kanske ska ta tag i det igen nu! suck.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0