morning chicas.

puuh har precis lyft runt på soffdelar och bord. En kille från kansliet ska komma och hämta vår gamla soffa och vård gamla soffbord. Imorgon kommer nya soffan! =) Spännande....

Helgen har varit väldigt trevlig med Camme hemma men nu har hon åkt. Enda som var sämre var att jag var tvungen att äta lax till middag idag haha men det överlevde jag. Igår var vi först i bokskogen som jag skrev och sprang hela 1.1 mil haha! Jag trodde verkligen att jag skulle dö i slutet när mina lungor fick syrebrist och liknande. Så tränad är jag som hållt på med sport i hela mitt liv haha! Efter vår lilla tripp och vi hunnit äta och duscha så stack vi in till stan med mammi och shoppade lite där. På kvällen blev det ännu en kväll med familjemys.

Idag har vi varit på Ikea och Ilva och kollat en massa på nya prylar till Camme och Robin. Efter maten lämnade vi Camme inne istan och jag hann hem för att kolla på handbollsmatchen mellan Eslöv och Skövde. Eslöv vann!!! :D så nu står det 2-2 och de spelar snart sista matchen! Kämpa Eslöv! =). Nu kollar jag på veckans repriser som jag har missat, snart cougar town! Senare blir det Gossip och efter det en bra dvd och godis!

Smakat de nya ugnsbakade chipsen från OWL förresten? Det har nämligen jag, goda men inte lika goda som de vanliga. "nyttigare" men inte alls lika goda :D haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0