För mycket i skallen?

Isch nu känns det som om mitt huvud ska sprängas för att jag har för mycket att tänka på och komma ihåg. Idag skulle jag inte ha något att göra men blev istället massor att göra. Har varit tvungen att ringa Jessica fast det var ju inte direkt ansträngande, gör jag så gärna. Sen var jag tvungen att ringa till Hk Malmös kansli och prata om lite grejer med Spolle. Sen var jag inne och kollade igenom mina meriter och liknande inne på studera.nu för att jag har märkt att jag saknat ett betyg. Nu har jag fått svar på mina mejl och dubbelkollat alla mina betyg. Saknar nämligen betyg och poäng från Matematik B som jag hade på gymnasiet. Så i ungefär en timma försökte jag få tag på någon från min gamla gymnasieskola utan att någon svarade vilket var väldigt irriterande. Dock fick jag tillslut tag på min gamla studievägledare så fick prata med henne och hon sa att jag var tvungen att skicka upp betygen till Antagningen i Strömsund. Nu måste jag fixa kopior på mina betyg och skicka upp dem och förhoppningsvis ordnar sig allt så jag inte får något problem med mina ansökningar eftersom jag behöver Matematik B i den utbildningen. Och som grädden på moset behöver jag fixa med saker som har med handbollen att göra också och vara klart innan träningen ikväll. Massor att komma ihåg att fixa och dona med idag med andra ord. Kämpar på! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0