ett litet steg på vägen

Mohaha jag älskar att handla med mamma! Innan idag var vi och veckohandblade mat och likande som vi brukar göra. Jag såg en panamahatt inne på accent som såg fin ut och letar efter en. Samtidigt hittade jag en jättefin väska som jag ville ha fast kunde inte välja färg, valde såklart svart eftersom jag är mes. Mamma letade själv efter en väska till sig. När vi(mamma) skulle betala såg hon min väska och tittade på den hon hade hittat och sa att jag skulle hämta den jag hade i den andra färgen jag valde mellan(brun). Så istället för en väska har jag nu två! och så slapp jag välja färg haha! Fast ja mamma ska ju självklart ha den svarta men jag kommer ju kunna ha den när jag vill! Plus panamahatten ofcourse! En mycket bra veckohandling enligt mig själv. Nu är jag en bit på vägen till sommaren!

Längtar till Italien!!!

  
           Väska                        Panamahatt                  Venedig 2007           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0