Dumma tv!

Det blev att jag satt ute i trädgården större delen av dagen, eller i alla fall runt halv fem. Fick så mycket solljus i ansiktet att jag nu är lite röd på näsan, kinderna och pannan haha! Hoppas det lägger sig snabbt. Läste klart min bok för denna veckan så nu kan jag ta det lugnt tills nästa vecka och en ny bok väntar. Tror det är ps. I love you nästa vecka.

Om vädret tillåter oss så ska jag och Elina cykla till bokskogen imorgon och ha en liten picknick. Det sägs dock att det ska blåsa en del så vi får se vart vi tar vägen, kanske åker in till stan och går där. Elle tar med sig fruktsallad och jag tar med mig kycklingsallad till oss. Mums mums! Jag och pappa var ute på en promenad och gick inom centrum för att handla lite grejer till mig men blev dock att han handlade mer till sig själv haha! gottegris är vad han är!

Nu skulle jag egentligen suttit och kollat på vampire diaries men av någon underlig anledning så fungerar inte någon av våra tvapparater! Lätt irriterande! Suck men finns tyvärr inget man kan göra åt saken.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0