Bokskogen

Nu har jag och Elle varit i bokskogen och promenerat. Det blåser lite för mycket idag för att vi skulle vilja cykla så vi tog Elles bil dit istället och sen gick vi 7kms spåret och sen åt vi min sallad som jag hade med mig. Väldigt god! Efter vi ätit den så gick vi rundan runt slottet och sen hittade i en trappa som vi satte oss på och åt frukten som Elle hade med sig. Var också väldigt gott =). Det enda hemska med allt i dag var alla små ormar vi stötte på under rundans gång haha hemskt! Såg en Ekorre också vilket var lite sötare! Nu sitter vi på mitt rum och Elle försöker lära sig att spela Fifa, heja heja!

   
           Elina                       En av ormarna           Lilla Ekorren i trädet


Torups slott! Så fint så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0