Big Bowl

Tjoho då var snart helgen slut och hoppas att alla har haft det trevligt! För det har jag.

I fredags blev det utgång på kvällen med Elina och My. Först lite förkrök hemma hos mysan sen stack vi till Skeppsbron, sorligt nog var där endast 18+ så vi fick hänga med lite yngre den kvällen. Haha! Där var dock självklart äldre också vilket var trevligt haha jaja en bra kväll i alla fall. Snälla söta mamma hämtade oss också på natten så det blev en lugn färd hem. Tack tack!

Igår var det först Ikea med mammi, moster Nenna, Anna och Dawn(kompis till Nenna). Sen lämnade vi Dawn på centralen och jag och Anna stack snabbt inom Entré. Efter det kollade på lite på handbollen på tv när Eslöv mötte Skövde. Tyvärr vann Skövde så nu står det 1-2 i sm-slutspelet. Efter det stack jag och Anna in till Big bowl där vi mötte alla töser och tränare i laget(Hk malmö) för en avslutnings-/uppstartningsträff. Först åt vi buffén och sen bowlade vi! Jag vann två omgångar haha! Wooooho! Känner mig hur duktig som helst. Efter det åkte vi och några andra tillbaka till Oxie och gick på en fest hos en bekant. Också väldigt trevligt att träffa det folket =).

Idag blir det slappedag. Ska snart ner till sporthallen för B-laget i Oxie ska spela så ska sitta den matchen sen fortsätter slappet. Tyvärr ingen bra film på tv ikväll snyft så får bli Gossip girl och sen en dvd. Puss på er!


majoritet av laget! Hk Malmö =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0