april april!

snacka om att jag är trött just nu. Både psykiskt och fysiskt! Vet dock inte varför för jag har inte anstängt mig direkt men det är väl mest psykiskt så tar det ut sig på kroppen.

Igår och idag har jag varit i Eslöv hos Anna och dem. Igår så åkte vi först till Nova i Lund där jag köpte en ny kjol och en väska, en stor som man kan packa mycket i. Anna köpte även hon en väska och så köpte hon en ny skarfs och en tröja. På kvällen så såg vi på filmen the box, lite kronglig men rätt så bra faktiskt. Lite så att man måste fundera på saker och knyta ihopa trådar typ haha! Vi krängde även i oss ahlgrens bilar och chips med dippa! hahah gott var det också! Idag har det varit slappt kollade mest på tv och åt typ haha! Vid tre tog vi tåget. Anna skulle till Lund och hämta upp en hund som hon ska passa de närmsta dagarna och jag åkte hem. Slutet gott, allting gott!

Imorgon blir det en snabb runda på Entré i Malmö, ska byta en berlock till mitt Thomas Sabo armband som jag fick på släktkalaset i söndags. Hade redan noten så ska byta. Ska även in och testa min ring som dem ÄNTLIGEN har fått hem! Tog sig tid kan jag ju säga, illa! Ska även försöka hitta benvärmare och något litet fint till Charre som jag ska till på lördag. Hon ska ha ett 80-tals party, därför jag ska ha benvärmarna hehe. Nu ska jag hämta dricka, håller på att törsta ihjäl (nästan). Puss puss


När anna och jag kör fashionwalk för tjejerna i laget haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0