www.surfthechannel.com

ÄNTLIGEN har nya Gossip börjat sändas (även om det är i USA). Snart kommer de till Sverige också hoppas jag.. Kolla på nya avsnitter för säsong 3 på www.surfthechannel.com Can't wait! wiiie...nu är det bara Grey's som också ska dra igång sen är det underbart.

En annan ledsen nyhet dock, är att inatt avled världsstjärnan Patrick Swayze. Han blev 57 år och i över ett år kämpade han mot sin cancer men nu orkade han inte mer och cancern tog över. Vi kommer nog att få se många filmer med Swayze under de närmsta veckorna antar jag, men det gör inget för dem är så bra allihop!

På tal om massa serier och tv så såg jag "Svenska Hollywoodfruar" igår och jag säger bara HA HA HA HA! Jisses vilka brudar alltså! Det var nog de dummaste men ändå de coolaste fruarna jag har sett..... Den ena tar med sina söner till skjutbanan för lite "quality time" med familjen haha jamen varför inte liksom :D Ah nej, dessa fyra avsnitten med töserna är ju verkligen ett måste!

För övrigt så lever livet som vanligt.. Härlig träning igår, kämpade 100% och var riktigt grym om jag får skryta lite för mig själv haha! Ska på litet träningsläger nu till helgen så är borta fredag-söndag ska bli så skönt att få komma iväg och sen bara äta, träna och sova hahah :D göööttt!
Nu ska jag pysa vidare så vi hörs =) Tack för att du läste hihi! :) pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0