Vad tycks?

Hade tråkigt ett stund nu på jobbet så tänkte "- nä nu jäklar ska jag ändra om hela min blogg" och tadaaa här har vi det... Var inne Nathalies blogg och såg hur hennes blogg såg ut och tyckte att den var väldigt fint och tänkte att jag också kunde ha liknande så jag kollade vem det var som hade gjort hennes och gick in på dennes hemsida där hon hade lite fler gratisdesigner och jag tog denna tills jag lär mig själv hur man gör (typ aldrig ahaha). Vill ni också in och kolla på hennes designer eller bara läsa lite tips från henne eller liknande så klicka här (öppnas i nytt fönster).

För övrigt så har det varit spring spring spring på jobb dessa närmste dagarna... Från måndag till idag har här varit massa förhandlingar och varit en massa folk som skulle ha det ena efter det andra.. Så mycket kaffekokande och plockande överallt hela tiden... Jobbigt men idag är sista dagen sen är det slut så man får stå ut och le några timmar till... Det är inte så farligt egentligen, mycket roligare att ha saker att göra än som i somras när här var stendött och jag räknade sekundrarna som gick på klockan.....

Ikväll blir det knatteträning sen ska jag och mammi handla lite saker till lägret och vanlig veckohandling typ...
Sen ska jag kolla på gårdagens och dagens idolavsnitt.. Såg avsnittet från tisdags igår och hahaha så roligt det var! Nu ska jag pysa vidare ska plocka undan lite mer saker från konferensrummen så heja heja!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Sofiie

Jag tycker din blogg är snygg, Tescho gör alltid snygga saker till olika bloggar :) kul att du bytade ut namnet och det mot veckans olika grejer!

2009-09-18 @ 09:19:34
Postat av: ~ Marre

Tack vad snäll du är! Ja hon hade väldigt fina desginer och den hon hade själv var väldigt fin! =)

2009-09-18 @ 09:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0