Urban Outfitters

Ja då är det de sista tre dagarna på Enics nu då.. Trevligt!

Helgen har varit helt okej, kroppen blev rätt seg och mör till sista träningen men kämpade på ändå..
Det blev mycket skratt och mycket snack (hemskt att det rimmar men ändå) och allt som allt är jag nöjd med hur träningarna gick över lag. Vissa saker är man mer nöjd över än andra...
Ska lägga in några bilder därifrån så fort de har lagts upp av de som fottade haha! Självklart glömde jag ju min kamera så överlade fottandet till de andra töserna och Rogge och Bamse ofcourse.

För övrigt så var jag inne på Urban Outfitters hemsida för en liten stund sen! Iiii vad jag tycker om kläderna som finns där. Var så mycket jag ville köpa men kan inte köpa nu för har inte pengar att roa mig med just nu suck haha! Snart kommer dem dock och då ska jag nog köpa något litet fint i alla fall och sen spara resten på andra kontot =) Sen är det ju jul om någon månad och päronen fyller år snart så det blir massa presenter att köpa också...... Mycket pengar som går nu höst/vinter halvåret...

Har förresten uppdaterat "veckans:" som finns uppe i högra hörnet så kolla där också och se om det är något bra! Skriver senare igen ska träna ikväll så kanske efter det =) Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0