LACK!

Nu tror ni för titeln att jag är arg över något eller hur?! haha! Eller vet inte om man använder ordet lack istället för arg mer än i skåne men om inte så har alla som inte visste det innan lärt sig något nytt haha!

Men i alla fall är inte lack över något utan det är bara namnet på bordet jag köpte på Ikea idag när jag var där med Anna innan idag! Elle jobbade så vi tänkte åka dit och säga hej och samtidigt är det ju en tripp till Ikea, vem kan stå emot det haha :D Så köpte bordet behöver nytt för mitt gamla är lite för gammalt och slitet nu! Vi ställde oss givetvist i den längsta kassan idag också bara för att snacka lite med Elle som hade en kassan haha. Sen fick man ju bära runt det jäkla bordet på alla bussar för vi hade ingen bil hemma så fick ta bussen dit! Nu ska jag försöka montera ihop det och hoppas på bästa möjliga restultat haha önska mig lycka till :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0