Another day in paradise...

Ett kort inlägg innan jag ska byta om till träningen...

Trevlig dag idag.. träffade Gunnhildur från min klass i stan idag vid lunch och gick och kollade i affärer och shoppade lite och tog en fika på Hollandia.. Mycket trevligt! Det var kul att träffa henne igen, umgås inte med så många från klassen längre tyvärr...

Efter det blev jag hämtad vid kronprinsen av mamma så vi körde hem och jag fixade med lite saker här hemma som jag hade att göra sen nu ska jag byta om och hämta upp Johanna för att sticka till träningen =) Ska bli skönt att träna ikväll, få röra sig lite... Fast jag och Gunn var väldigt bra på att gå idag! En bra promenad haha!

Nu måste jag pysa om jag ska hinna hämta upp Johanna i tid.. vi hörs :D Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0