What's love got to do with it

Kör på gamla klassiska låtar just nu, massa Tina Turner bland annat haha! Sjukt skönt att vara ledig idag. Vaknade dock i natt igen som vanligt och kunde knappt somna om och är väldigt trött nu. Skulle somnat om när jag vaknade innan idag istället för att gå upp haha! Aja that's life. Åt en god frukost och tittade på Eureka? tror jag att det heter, en lite mysko serie men rätt rolig ändå. Sitter och funderar på vad jag kan göra nu. Orkar inte ut på powerwalk även om det hade varit skönt och orkar inte baka något. Hade hellre velat följa med Anna och Emelie som åker till GB idag! Snyft jag vill också!

Äsch ska gå upp och snyfta en stund framför teven och äta mini Oreos och sen ta tag i kragen och hitta på något. Vi hörs! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0