Twilight + New moon

Nu har jag och Fiffi äntligen, efter typ en timmas arbete, bokat biljetterna till Twilight + New moon kvällen på Royal! Det börjar klockan nio med att de visar Twilight sen efter det är det premiär på New moon! Längtar redan ahah! Få biljetter kvar så får sitta rätt långt ner men gör inte så mycket för det är ju ändå på royal, stor sal!

Shit vilket jobb i alla fall. Det har varit två telefoner samtidigt, in på banker, in på sfs hemsida samtidigt som msn och sms! Tur man kan göra fler saker samtidigt kan jag ju bara säga! Killar ni hade haft panik haha!

Träningen gick bra men dum som jag var glömde jag att jag inte hade knäskydd på mig och glider efter en boll på golvet på knäna och skrapar upp det ena! Sköööönt i duschen!
Nu ska jag varva ner efter allt och koppla av med lite greys! Vi hörs! PUSS

Kommentarer
Postat av: Frida Hildingsson

då ses vi där ;)

2009-10-22 @ 15:59:47
URL: http://fridahildingsson.blogg.se/
Postat av: ~ Marre

Haha super trevligt! :D

2009-10-23 @ 18:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0