Smalville

Nu tyckte jag att jag hade suttit och ugglat tillräckligt länge och kände för att baka lite. Tyvärr hittade jag inget jag ville bara med de sakerna vi hade hemma och inte lönt att gå ner och handla och sånt nu när mamma kommer hem snart och vi ska börja med maten så fick hoppa att baka idag och kanske göra det på onsdag? =) Ska komma på något riktigt smarrigt att baka tills dess. Nu sitter jag istället och kollar på smalville med en kopp varmchoklad! Mums!

Imorgon ska jag in till stan för tydligen ska de få in armbanden på ett av guldfynden inne i stan så ska in dit och försöka köpa ett innan de tar slut igen haha! Håll tummarna people!

Kommentarer
Postat av: Alex

Så det är på onsdag du bjuder på kakor eller?=)

2009-10-05 @ 16:48:23
Postat av: ~ Marre

Hahah ja det får väl bli då istället :D något med mycket choklad kanske haha! mums

2009-10-05 @ 22:50:56
Postat av: Alex

Låter super det ju! Chokladkaka är gott=) Ser jag fram emot ;

2009-10-05 @ 23:45:00
Postat av: ~ Marre

Javisst är det gott men det blev tyvärr ändrade planer. Ska göra släta vetebullar istället. Kände att det var lite för syndigt med värsta chokladkakan haha! Får bli med choklad en annan dag :D

2009-10-06 @ 21:24:41
Postat av: Alex

Men Marie.. Jag som såg fram emot en god chokladkaka imorgon ;)

2009-10-06 @ 23:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0