Läggdags....

Jepp det blir en rätt så tidigt kväll ikväll! Är så himla trött och jobb igen imorgon. Skönt att jag bara skulle jobba på  Enics en dag! Jobbade totalt 13 timmar idag, suck! men det är ju pengar, pengar, pengar! =)

Var ute och åt på Stora Varv med mammi också på lunchen, väldigt trevligt! De har sån lunchbuffé med en massa konstiga val. Tror där var Fläskfiléspett, råstekt potatis, ärtsoppa, någon sorts pastagrej, tre olika thairätter, ris, sallad och sen pannkaka om man ville ha det... Något för varje smak med andra ord....

Nu ska jag in på skånetrafikens hemsida och se vilket tåg jag måste ta för att hinna till jobbet.. blir väl det så att jag är framm 40 minuter innan jag börjar wohoo! Dumma tidtabeller! I måndags var där tydligen någon som hade hoppat framför tåget på det tåget en timma efter mig så alla tåg fick stoppas. Killen som hoppade överlevde också så han måste vara i riktigt dåligt skick. Respektlöst av honom att försöka ta självmord genom att hoppa framför ett tåg! Avskyr verkligen sånt! Så himla respektlöst!

jaja nu ska jag i alla fall sova! Ha en fortsatt trevlig kväll! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0