Kinder surprise

Tjoho! Idag blev det en tidig start på dagen. Anna ska till en sjukgymnast i eslöv vid ett så fick gå upp så att hon skulle hinna till tåget och grejer.. Kul att se henne igen! Kan tyvärr fortfarande inte säga vad jag fick av henne för Johanna har fortfarande inte fått sitt än och ja hon kanske inte läser här men bara för att vara säkert! Men hett är det i alla fall hahaha! :D

Var ju på butterix igår och skulle mmsblogga där ifrån men där var så sjukt mycket folk där att jag inte ens försökte få fram en bra bild sorry. Efter mycket velande blev det till slut att jag ska vara grottmänniska och Anna ska vara hmm båtvärdinna? finns det ordet/yrket? haha! Jaja som flygvärdinna men på båt antar jag haha! Det ska bli roligt!

Nu ska jag upp och se Twilight är det tänkt, har fått tillbaka dvdn från Anna =) wie! mys mys! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0