Flickan som lekte med elden.

Oj idag var det tomt på inlägg! Haft mycket att göra. Först matchen idag som hmm gick väl okej.. Den gick bra för mig men allmänt för laget gick den inte så bra! Eller jo 45 minuter men sen gick det neråt hah! Jaja kämpa på! Besviken men vi är ett lag så ska jag vara besviken får jag vara det på mig själv också och det är jag inte så kan inte vara besviken! Nu kommer detta inlägget räknas på söndagen så blev egentligen inga inlägg idag (lördag) dåligt av mig. Efter matchen gjorde jag mig klar hemma och sen stack vi ut och åt hela familjen på Elysé och sen gick vi på bio och såg "flickan som lekte med elden". En bra film för att vara svensk deckare. Ingen jag ser flera gånger om men en bra film. Fick även se "New moon"s trailer innan filmen och den verkar sååå bra hihi, tönt! :D Längtar tills den kommer ut.. 40 dagar kvar till premiären idag. Har ju min nedräkning till höger vid min fakta!

Nu vill jag egentligen se Twilight men jag vet inte om jag orkar vara uppe två timmar till så vi får se! Kanske ser en stund! Ska skriva mycket imorgon, lovar! Vi hörs! Ha en fortsatt trevlig kväll och för alla er som är ute och partajar, drick en drink till mig med! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0