vinterns första snö..


Ja detta blev bästa bilden jag fick med lite snö! hahaha väldigt dålig bild men man ser små vita snöflingor i alla fall =).

Jahapp då var man hemma från stan igen då. Tyvärr så blev det inget klänningsköp för jag testade klänningen men den satt inte bra eller fint så skippar den och hittade ingen annan fin. Jag använder den jag har i gardroben helt enkelt. Blev dock ett litet köp inne på hansa. Köpte en liten present till pappa eftersom det är fars-dag på söndag. Ni har väl inte glömt bort de? =)

Det är synd att det blåser så mycket för annars är det riktigt mysigt att det snöar. Små söta snöflingor som flyger omkring, mysigt! Skönt att man är inne nu i alla fall haha! Nu ska jag gå upp till köket och ta något litet för är väldigt hungrig. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0