Nytt inlägg!

Hmm ja dags för en uppdatering igen då.... Camme har anlänt och åkt hem igen, på onsdag är det min tur att besöka Kalmar i några dagar. Det ska bli så roligt, var ett tag sen jag var där uppe... vid nyår tror jag faktiskt :/ anyway.... Jobbade idag, ska jobba idag och imorgon som två extra dagar för de behövde någon som kunde skriva in en massa enkäter på datorn, inget roligt kan jag ju berätta men jag har något att göra i alla fall och det är ju pengar :) För övrigt börjar jag jobba om en vecka, ska jobba i receptionen som förra året dock lite kortare denna gången. Ska jobba bara fyra veckor när Lidia har semester. Känns bra när chefen frågar efter mig om jobbet hihi och man får gå före andra som också ville ha det *skryt skryt* =)
hmm jaha vad har mer hänt då..... Jo kusinen Anna fyllde år i onsdags så grattis igen, för typ femte gången...
Vi som ska upp också spela på Åhus beachen har tränat två gånger nu också (ja för vi ska ju såå vinna motionen hahaha).. I fredags åkte vi upp till Eslöv och tränade först en gång på kvällen sen hade vi lite mysigt hemma hos Anna sen på lördagen tränade vi en gång till.... Många dopp i poolen hemma hos Anna blev det också haha!
På kvällen på lördagen stannade vi kvar några och Elina kom upp så firade vi Anna med ett barnkalas med Disneytema. Jag var ett bi, var riktigt söt kan jag ju medge med min sjuuukt snygga hatt och min gadd som alla sa liknade en dildo, neeej en gadd! Inom kort kommer väl en film in på youtube på mig när jag har munnen full med vindruvor och sjunger bumbibjörnarna som jag var tvungen att sjunga för jag vann en tävling, juste vinst hörredu haha! Bilder kommer inom kort och har ni face kan ni in och kolla på bilder där sök Marie Johnsson så kanske ni hittar mig :)
Nu ska jag kila, ska sitta ute en liten stund och njuta av solen som är kvar för dagen. Vi syns och hörs =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0