HK Malmö...

Ja då är det dags för en uppdatering för helgen....

I fredags var det äntligen dags för Mysans student i Ystad på Österportskolan. Vädret sög, regn och blåst men sånt får man ta när en vän tar student för som sagt man gör det bara en gång.. Efter hennes utspark körde jag mot Nybrostrand med Sofie, Ebba, Ellinor och Andreas i bilen. Hade väldigt trevligt hela dagen och senare på kvällen körde jag hem med full bil mot Oxie.... Grattis igen mysan! :) <3

Igår så var det dags för den årliga HSB gårdsfesten som vi damer i Hk Malmö jobbar på. Hela dagen gick åt det. Tältet var ett hel*ete att försöka få upp så de lite äldre och mer erfarna fick ta över efter ungefär en halvtimme med inget haha! Resten av dagen/kvällen var jag och Johanna i bås nummer tre där tävlingarna höll hus, man kunde slå ner ärtburkar eller träffa ballonger med pil. Ungarna var grymma och det blev många priser som vi fick dela ut... Efter några timmar kom småkillarna också från Hk som höll i en annan gårdsfest och skulle leka med oss... Tyvärr gick ärtburkarna isönder och hela vårt bås luktade ärtor resten av kvällen... Träffade också Vicki(fyrh) vilket var väldigt trevligt, fick till och med låna hans toalett senare på kvällen eftersom jag och Johanna vägrar gå på bajamajor så vi sprang hem till honom, väldigt snällt av honom :) tack tack <3
Kom väl hem vid halv tre tröttsamt i kroppen men en trevlig kväll, fick mitt får vilket jag är väldigt nöjd med hahahaha :)

Idag har jag och mamma varit på Ikea och köpt lite småsaker, köpte också en ny matta till vardagsrummet.. Passar inte riktigt in just nu som rummet är nu men med tanke på vad mamma och pappa vill köpa till de rummet i framtiden så valde jag en bra matta till det :) Jag har också försökt mig på att göra chokladblad idag, de håller på att stelna i kylen just nu. Man penslar smält choklad på ett blad av t.ex. ros. Inget man äter massor av utan man har dem mer som dekoration men jag ville testa så varför inte...Ikväll är det även handbollsmatch på tv, damerna spelar mot något lag som jag inte håller koll på :p Vm-kval heja Sverige :) Nu ska jag sticka upp och se om bladen har svalnat så jag pilla bort de riktiga bladen haha :) Vi hörs! seee yah!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0