Ps. I love you

Ett kort inlägg innan det blir sängen för mig, sjukt trött nu efter helgen i Åhus.. haha ja sammanfattningsvist då..... Jobbig helg, matcherna gick dock inte som planerat hahahaha misslyckat. Vi får nog spela oss samman lite och kräva revansch (?) nästa år igen haha! Det har regnat, blåsit, åskat och blixtrat en riktigt misslyckad dag för matcher på strand med andra ord haha! Men jisses vad vi har haft roligt! Jag och Anna hördes mest på läktrarna när vi hejade på andra lag och sprungit runt i de extremt sexiga pantsen som vi spelade i (korta cykelbyxor) haha. Och btw girls det var som att man dog och kom till ett paradis fullt av sexiga killar med underbara kroppar hahaha! Vart man än kollade var där killar till höger och vänster man visste inte riktigt vad man skulle ta sig till... helt lovely! Måste också gratta "Malms töser" (tror det var töser man ja det var ett ord för tjejer i alla fall som de hette) som vann vår grupp vilket var samma trevliga damer som vi brukar möta i handboll från Eslöv alltså Karin, Ullrika och de andra så jag och Anna hejade extra högt på dem under finalen. Grattis töser! lång historia(helg) berättad kort men Åhus beachhandboll skulle fått fem av fem handboller om jag varit tvungen att poäng gett det, förutom vädret men sånt kan man inte stå för haha! Dock var det tråkigt att det regnade så mycket att det till slut började regna in i vårt tält som vi bodde i hahaha! men den historian orkar jag inte dra nu!

Har precis kollat på filmen Ps. I love you som för övrigt har blivit en av mina favoritfilmer, en riktigt skönt feel-good film med mycket skratt och tårar! Ett måste för er som inte sett den än!
Nu ska jag borsta tänderna och göra mig klar för en skön natt i sin egna säng och inte en sovsäck! Upp kvart över sex imorgon så nu ska jag få sova i några timmar längre än de senaste nätterna haha! Ha en fortsatt trevlig kväll för er som fortfarande är uppe och ska vara det ett tag till!

Vi hörs och syns!

"Ps. guess what........."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0