Baglady

Så var det åter måndag igen! Sista veckan på jobbet nu, sköööönt! Sen blir det en roadtrip i Tyskland med päronen, ska bli mysigt =).

Helgen har varit super... Festen hos André var jätterolig och kom hem ungefär halv fem och somnade direkt..

Grillningen var också väldigt trevlig, Elina kom också över och grillade med oss. Vi åt gott, drack goda drinkar (förutom mojiton men what ever hahaha), spelade spel och hade allmänt roligt. Igår efter att jag tvingat upp Anna tidigare än lunchtid så stack vi till Swedala outlet och kollade, jag köpte två armband och ett halsband från baglady som var jättefina. Det är synd att det finns så många fina kläder i affären för när man väl testar dem så sitter de fuuuult! Dumma andrahandssortering! aaanyway.... Efter det fick vi ett litet utflipp och stack till Malmö museum och gick där och kollade, väldigt intressant faktiskt! Efter det stack vi hem och kolla på tv, käkade mat och lite sådant innan jag lämnade henne på stationen.

Lite senare på kvällen stack jag och Elle hem till André och kollade på film med honom och grabbarna. Tog ju sin tid till att välja film med det slutade bra tyckte jag haha. En rolig parodifilm på massor med olika sportfilmer =).

Idag blir det jobb sen hem och städa rummet som ännu en gång ser ut som ett slagfält men det hör väl till mig haha. Så jag ska vara lite duktig där hemma sen ska jag planera middag och lite annat trevligt. En lugn dag i alla fall och klockan nio är det ju självklart Lipstick jungle som gäller, missade förra avsnittet (snyft) men detta ska jag i alla fall se!

Nu ska jag leka med lite olika fakturor som Ing-Marie bad mig att sortera wohooo......
Lovar att jag ska lägga in bilder snart, så fort jag har lagt in dem på datorn!
Vi hörs och syns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0