Come fly with me, let's fly away!

Först och främst vill jag bara kommentera alla dessa "snyftiga" historier som man dagligen läser om tjejer som mår dåligt, skär sig, vill hoppa för att någon kille har sagt fel ord och nu rasar hela världen.
Tjejer, varför ska ni hacka på killarna? Tjejer är exakt likadana, om inte värre. Vi flickor kan knepen som sårar en annan flicka och ja vissa flickor har inga gränser för att nå sitt mål, de trycker ner andra utan problem för att komma dit. Visst killar kan vara lite klumpiga mer orden ibland, vet inte vad tjejer tar åt sig av eller inte tar åt sig av men jisses har ni verkligen så dåligt självförtroende att ett ord knäcker er? Då ska vi prata om problem!
Och för att inte tala om flickorna som bara leker med alla pojkar de kommer åt! Visst jag säger inte att det inte finns killar som inte gör samma sak, för jo det finns det massor av men nej flickor hacka inte på grabbarna när ni har varit i samma situation för det har vi många varit!
"Öh, du knubbis!" får kanske många höra. So what? bit ihop och visa att ni är bättre än det där, dem klarar inte av er för den ni är för ni är för bra för dem! Vissa flickor/pojkar måste inse att sanningen sårar men ibland behöver man höra den.
Sålänge ni är nöjda med vem ni är och hur ni ser ut så ska ni inte ta åt er andras ord, är ni inte nöjda så får ni faktiskt skylla er själv för i nästan alla fall är det er själva ni får skylla på för att ni är som ni är idag! That's just the truth!
Så för fan bit ihop, vi vill inte höra fler snyft historier om flickan som blev dumpad och hoppade eller henne dem hittade i badkaret fullt av blod bla bal bla! Hemska historier men nu får det vara bra! Va en självständig flicka/pojke, god damn it!

För övrigt så har jag haft en väldigt trevlig dag, hade inga lektioner idag för vi har hemarbete så jag åt frukost hos Elina sen spanade vi på resor som vi kan tänka oss när vi ska åka iväg på vår lilla trip! :) Just nu ligger det mellan Mallorca och Kreta, kanske till och med Side i Turkiet men det är bara vår "back-up" som vi använder i nödfall vi inte hittar något bättre haha! Så vad sägs? Mallorca (Alcúdia) eller Kreta?

    
Mallorca (Alcudia) eller Kreta (Chania(?))


Just nu sitter jag bara här vid datorn ska snart placera lilla mig på sängen och kolla på lite tv hade jag tänkt, One tree hill of course! Nu lyssnar jag bara på mina underbara låtar, har spelat Robert Pattinson - Never think liiiiite för mycket nu men va fan! ( låt nr. 4 på blogg iPoden btw =P ) Tycker den är så sjukt bra, så lugn och härlig röst! looove it!
Träning ikväll som gäller, ska bli skönt att få svettas lite haha! Hårdträning till Åhus beachen som gäller nu! Det gäller att börja i god tid och nu är vi ju anmälda så nu ska vi bannemaj' dit så det gäller att träna, träna, träna om man nu ska spela i linne och hotpants hahaha! Kommer bli så sjukt roligt! =)
Nu ska jag sluta skriva och glo på tv i stället, mitt liv är så fullsmäckat jag vet! haha! Vi synes och höres!


You know you love me! :) xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ärligt, det va det knäppaste jag läst.."Man får skylla sig själv för hur ens liv är idag?"

Vet du hur många saker som kan ha påverkat det, hur man lever och hur man trivs med sig själv? 1000 saker ska du veta!

Du menar att du inte påverkat din kompis positivt eller? Du har aldrig hjälp någon må bra?

Det går inte ihop vettu!

2009-02-04 @ 23:44:38
Postat av: Marie

Du "anonyma" som kommenterat. Alla har olika åsikter detta är min! :) Visst flera saker kan ha påverkat det och du skrev hur man trivs med sig själv, gör man inte det är det ju ens egna problem. Man får lära sig att tycka om sig själv och ska inte lyssna på vad andra säger så tycker jag! Va självständig och var nöjd med dig själv. Klart jag har påverkat mina kompisar att må bra och dem har gjort likadant för mig, men vad är det du tycker om inte går ihop?

2009-02-05 @ 15:14:17
Postat av: Fyhr

Anonym. Har du dåligt självförtroende? Se då till att skaffa ett bra sådant det underlättar som fan! Levande bevis här :D. Och ta fan saker om folk säger som ett skämt om du vet att dom har fel! eller mobba tillbaka så ska du nog se att dom ger sig.

2009-02-05 @ 15:29:49
Postat av: Anonym

Det går inte ihop för påverkar du positivt kan du ju påverka negativt!! Det kan sätta spår.. Hänger du inte med i allt händer i samhället eller?

2009-02-05 @ 19:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0