Sex and the city does it again....and again...

Måste bara börja att dem har äntligen satt en datum för den andra sex and the city filmens premiär. Den ska tydligen vara den 28:e maj 2010, wohooo! :D Alla fya tjejer är fortfarande kvar och även seriens skapare Michael Patrick King är med och regisserar åter igen. Även en tredje film ska göras och jag kan ju bara säga att jag hoppar av glädje! Men tydligen ska filmen vara mörkare än vad tidigare varit men ja vi får hoppas på att den är lika bra som serien och förra filmen! :D Loooove it!

Kolla även in denna Youtube-länk som är på en komiker som heter Gabriel Iglesias som Padde visade mig innan idag. Väldigt rolig kille! hahaha
http://www.youtube.com/watch?v=hLMSgbA-_9k


För övrigt ville jag bara berätta lite om dagen som gått. Vaknade vid tio-halv elva kanske när pappa kom in och sa att det var frukost så gick upp och åt det. Efter frukosten spelade jag Trivial Pursuit som hon tyvärr vann men det gör inte så mycket jag var imponerad över mig själv och att jag kunde så mycket haha. Efter det tog jag det väldigt lugnt framför teven och datorn i några timmar tills pappa kom ner och frågade om jag ville med ut på en promenad. Vi gick en liten runda i Oxie vilket var väldigt skönt, bara att få komma ut lite tyckte jag satt riktigt bra!
En stund efter det var det dags för middag som var helt okej, kotlett och klyftpotatis om någon vill veta haha. Sen vid sex kom Elina och hämtade mig och vi stack till Padde för att jobba lite med projektarbetet. Dock när vi kom dit satte vi oss på balkongen och snackade en stund för att sen se på Gossip girl(det är ju faktiskt ett måste) men efter det jobbade vi lite med den muntliga delen och eftersom vi ännu en gång inte var hela gruppen så kunde vi inte jobba i förväg.. suck!
Nu har jag varit hemma i drygt en halvtimma och ska snart gå och lägga mig, ska handla och göra massa ärenden med mamma imorgon innan hon åker upp till syrran i Kalmar för att vara där i veckan. Glöm inte att kolla youtube länken, jag tyckte att den var riktigt rolig och hoppas att ni håller med haha! :) Ni får höra mer om morgondagen med mamma imorgon. tills dess ha det riktigt bra och njut av det fina vädret (även om det inte är så fint nu hahah) :)

 Jag och Elle i Paddes hiss påväg upp till hans våning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0