Grevinnan och betjänten

Nu är julhelgen över och man kan återgå till sin vanliga vardag, Jag hoppas att alla hade en trevlig jul...

Jag firade julen hemma med familjen, systern har kommit ner så vi är hela familjen igen. Känns bra det! det var ett tag sen.... Vi gjorde som vi gjort de flesta åren, kollade på Kalle Anka klockan tre som så många andra, efter det åt vi och sen öppnade vi julklapparna.. Tänker inte skriva upp allt jag fick för jag varken orkar eller vill men jag är hel nöjd över julklapparna iår, både de jag fick och de jag gav bort! Hoppas alla är nöjda.

Till nyår åker jag upp till Kalmar med syster yster och firar det där uppe, vi ska äta lite och ha trevligt där uppe! Kommer bli hur bra som helst, plus så kommer man bort några dagar från Malmö vilket kan behövas tycker jag! =)

För övrigt så är vi på G med skidresan! woho!
Nu gäller det bara att grabbarna kollar upp de saker de ska kolla så vi kan boka för stugorna tar slut rätt snabbt! Ska bli skoj med en vecka i Åre, inte för jag är så bra på skidor men det ska ju bli kul att försöka. Jag har åkt skidor innan några gånger men ja det gick ju som det gick haha! Får nog spana in skidskolan den första dagen tror jag ;) eller så får jag tvinga Elle att lära mig! Blir nog bra vilket som....

Btw - Hade en jätte trevlig träff med några av mina tösabitar, Sofie, Sofie och Anna! Vi var och åt på Jensens och efter det så gick vi på bio och kollade på Twilight. En riktigt bra film faktiskt! Stepenie Meyer har skrivit fyra böcker i den serien så vi får hoppas att de andra filmerna kommer ut snart. Jag tror det stod att nummer två, New Moon ska komma ut 2009, håller tummarna!

Nu ska jag dra mig tillbaka och kolla på Sex and the city - the movie, som jag för övrigt fick i min julklappskalender på julafton. (Ja jag är lite bortskämd och får fortfarande julklappskalender av mammi hehe) Love it!

You know you love me!        xoxo ;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

2009-01-13 @ 22:41:36
URL: http://sofieblogg.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Twillight is da shit! Love you darl!

2009-01-13 @ 22:42:55
URL: http://sofieblogg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0