alla goda ting är tre ?

de tre vise männen.....tredje gången gillt... varför alltid tre  ?

Ja nu har jag gett med mig, det ska f*n bli en skidresa nästa år! därmed basta!
Jag och Elle är det som gäller och vi ska till Åre eller Vemdalen eller något annat trevligt ställe :)
Det gäller bara att hitta en vecka som passar oss båda och min dumma handboll! störigt att säsongen håller på nu och inte som fotbollen eller någon annan sport!
Jag kommer dock att dö under resan för er som inte redan vet så är jag ju inte den bästa skidåkaren! hehe men det ska bli spännande, just nu vill jag bara komma iväg och fick ett ryck innan idag så vi har kollat runt och nästan fått igenom allt! Förutom att boendet är på fyra personer så jaa vi behöver kanske två till men vi har redan tänkt på det också ska ni veta! vi tänker på allt ;D klyftiga brudar! nu gäller det bara att dem hänkar på men man ska nog kunna övertala dem! :p

Just nu sitter jag bara här framför datorn, med mina nymålade naglar (så fina så) och har lite problem med johanna över msn ! haha :p vi ska skicka låtar och mitt virusprogram bråkar och låter mig inte ta emot filer så vi ska ta på delade mappar men det hittar inte johanna etc etc... Internt men väldigt roligt! haha tjejer och datorer är inte det bästa! inte tjejer som mig och Jooh vill säga! :D

Måndag imorgon då ja, eller ja nu är det ju egentligen måndag eftersom klockan är över tolv men ändå.. Skoldags igen! gäsp! längtar så sjukt mycket till lovet nu! can't wait! vill slippa skolan!!!  
Är dock riktigt taggad tills nästa måndag för då ska alla smilare ut till den årliga träffen på bellevue! wiie :) Det är alltid lika roligt även om det är nya smilare varje år! Men vi tillbringar några timmar tillsammans och gör olika sporter som fotboll, squash, beach volley etc! Väldigt roligt! Älskar smil-utflykterna! vi gör alltid så roliga saker, utmaningarnas hus, vallåsen, bellevue etc och allt är tack vare vår älskar Kristina! :) Den bästa mentorn man kan ha! Hon är smils klippa! Utan henne hade smil inte varit vad det är idag! Stor eloge ska hon verkligen ha!

Nu ska jag dock gå och lägga mig för det är skola imorgon! hipp hipp hurra! Vi syns och hörs!

You know you love me - xoxo!


Jag, Elina och Jonte från klassen - Vallåsen 2003

Kommentarer
Postat av: Anna

haha så söt bild :)

Du kommer ju att knäcka både armar och ben om du ska åka skidor! ;)

2008-12-08 @ 22:22:07
Postat av: Johanna

2003? NEJ!

2008-12-11 @ 19:19:10
Postat av: Johanna

Jag hade lätt hänkat om jag hade haft penagar och om du hade menat mig :D Blades ska du åka istället för skidor :D och åk till IDRE =D Internt :D HAHA Vi är bäst ändå ! <3

2008-12-11 @ 19:21:30
Postat av: Marie

haha hade varit riktigt skoj att åka med dig, du kanske kan hänka? vi kanske ska boka ett större place! :) haha vi är alltid bäst! <3

2008-12-16 @ 16:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0